ביבי נגד הממשל - הגירסה העובדתית


אני קורא ככ הרבה שטויות ברשת מטעם עיתונאים שלא טורחים לעשות את עבודתם העיתונאית , מימין ומשמאל כאחד שזה פשוט מביך.....

אז לא גדי טאוב ביבי לא עושה הקש בגג לממשל האמריקאי ביבי הוא מאוד straight forward עם הממשל.

עם תחילת מלחמת חרבות ברזל ובעקבות תהליכי בניין הכוח שהתנהלו במדינת ישראל מאז סייומו של מבצע צוק איתן והמלחמה האוקראינית -רוסית מצאה את עצמה מדינת ישראל עומדת לפני שוקת שבורה בכל הקשור לנושא החימוש.

כיוון שגאוני תכנון המערכה מחה"א ואג"ת בסיוע מחשבתי של אנשי הענן מאמ"ן החליטו שאם נתקוף יותר יעדים בפחות זמן נשיג אפקט תודעתי יותר גדול שכתוצאה ממנו האוייב יעשה פיפי במכנסיים ויכנע הם קבעו שמלחמה של שבועיים זה כל מה שצריך בשביל להכניע את עזה הוסיפו עוד 50% שיהיה ליתר ביטחון ודאגו לחימוש מסוגים שונים בהיקף מתאים לשלושה שבועות של מערכה. כתוצאה מאמצע אוקטובר 2023 חימושים מסוגים שונים הובאו למדינת ישראל בחרום

תודה  לפיקוד האוויר הלוגיסטי האמריקאי לצי האמריקאי לחברת אל על ולעוד כל מיני עוסקים במלאכה. 

המחסור האמיתי בתחמושת יצר תלות גדולה למדי באמריקאים שניצלו את התלות הזאת להפעלת לחץ על מדינת ישראל מתוך מחשבה עקומה לגמרי שהפעלת הלחץ הזאת תאפשר להם להגיע להסכם מדיני רחב היקף באזור. בעזה ובלבנון כאחד.

רוב העיכובים הללו לא הגיעו לידיעת הקהל הישראלי אבל מיעוטם כן. כך היה לפני הכניסה לרפיח כשהאמריקאים משהים שילוח של תחמושת מסוגים שונים במטרה ללחוץ על מדינת ישראל וכך גם הווה לנוח העימות המסתמן כהולך וקרב ביננו לבין חיזבאללה.



האמריקאים ניצלו את הייתרון היחסי שלהם אל מול מדינת ישראל כשהממשל האמריקאי מנצל את הגל האנטי ישראלי העכור ששטף את ארה"ב בשביל להפיל חלק מהתיק על חברי המפלגה הדמוקרטית עצמם.



לדוגמה שני חברים בכירים במפלגה הדמוקרטית התנגדו לעסקת הנשק בין ארה"ב לישראל. העסקה הזאת כללה את משלוח הנשק שהושהה לפני כניסת ישראל לרפיח והממשל ניצל את חברי המפלגה בשביל להגיד למדינת ישראל זה לא הממשל זה חברי המפלגה ואין לנו מה לעשות עם זה.

במי השתמש הממשל ? בסנאטור בן קרדין שהוא יו"ר וועדת החוץ של הסנאט  ובקונגרסמן מיקס שהוא הדמוקרט הבכיר בוועדת החוץ של הקונגרס.



מעצם ההתנגדות שלהם הם מסבכים את תהליך החקיקה ולמעשה מעכבים אותו.  אם ביידן היה רוצה באמת להסיר את ההתנגדות שלהם הוא היה מרים להם טלפון או מזמין אותם לארוחת צהריים בבית הלבן (מצטערים הנשיא הזה לא יכול להזמין אף אחד לשחק גולף) עוד במרץ 

קארדין ומיקס חתמו על העסקאות לקראת סוף השבוע השני במאי והעסקה כולה אושרה בשני בתי הקונגרס ב 22 למאי. מה 22 למאי  ועד ה 19 ליוני משלוח הנשק (שחלקו הועמס על האוניה) היו תקועים כי מחלקת המדינה לא סיימה את ההליך הבירוקרטי שכרוך היה בשחרורם. ההליך הזה כלל פגישה בין מזכיר המדינה בלינקן לרה"מ נתניהו.

הוידאו שנתניהו משחרר לפני שלושה ימים ב 18 ליוני, מביא את מזכיר המדינה בלינקן לשחרר את המשלוח התקוע (לפחות את חלקו) והוא יוצא לדרכו. באורך פלא וידאו אחד פתר צוואר בקבוק של כחודש.




הוידאו של נתניהו תוזמן נכון, והביא לשחרור חלק מהמשלוחים התקועים, כשהאמריקאים ממשיכים לעכב משלוחים נוספים מתוך מחשבה מוטעית שזה יאפשר להם לחץ על ישראל בכל משא ומתן עתידי באזור. לדעתי כך לא נוהגת בעלת ברית.

בין הדברים שהאמריקאים מונעים טילי אוויר אוויר, קיטי הנחייה JDAM, פצצות MK-84 , פגזי ארטילריה, פצצות מרגמה כבדות תחמושת לטנקים ועוד כל מיני.  הוידאו ששחרר נתניהו לא היה לא הקש בגג ולא איתות לבייס. הוידאו הזה כלל דיבור ישיר עם הציבור האמריקאי כולו  מחד כלל מסר לתורמים היהודיים של ממשל ביידן (בתחום התרומות היהודיות יש דברים גדולים שמתרחשים) ונועד להפעיל לחץ על הממשל מאידך.

וזה עבד.

הממשל אגב עדיין מעכב את עסקת ה F15 וזאת למרות שהיא אושרה בקונגרס אפילו שסמוטריץ חתם עליה (אל תשכחו את סמוטריץ)



מרבית התועמלנים הפוליטים הישראלים שעיוורים להתרחשויות הנ"ל ולא טורחים לבדוק שום נושא מיהרו לשחרר את חרצובות לשונם בטוויטר ומעל דפי העיתונים.  ב 24 שעות האחרונות הקקופוניה בנושא הייתה בלתי נסבלת. 

התועמלנים הקשקשנים ובינהם אטילה שומפלבי, בר שם אור ולא מעט אחרים מעדיפים לבלבל את המוח על סמך שטויות של אנשים פוליטים,  לטובתכם תפסיקו לעקוב אחריהם ותתחילו לעקוב אחרי אלו שגם טורחים להצליב ולבדוק לפני שהם מפרסמים דברים.

מעולם לא דיברו רבים כל כך הרבה כל כך על מה שהם לא מבינים (גם) בו שום דבר.  לא חבל? תסתמו קצת.

Comments

Popular posts from this blog

סיפורו של החמאס. פתח הדברים יחסי ארה"ב - קטאר.

שובה של עסקת הצוללות - המקורית

רקוויאם לראש שב"כ